Kontoret er det rum, som de fleste flittige arbejdsmænd og –kvinder bruger langt den største tid i. Derfor skal det også være et behageligt rum med god indretning og de helt rette kontorartikler i.

Hvorfor opsætte en altan?

Indretningen skal være hensigtsmæssig til det pågældende arbejde, hvad enten det er stillesiddende computerarbejde eller et kreativt værksted. De fleste hjem har et kontor med et skrivebord og en computer, dog er indretningen ikke den mest ideelle. Når du indretter et kontor, skal du være opmærksom på hvor meget plads du har brug for og hvordan du strukturerer denne plads, alt efter rummets størrelse. Har du mulighed for at placere kontoret i et rum med adgang til en lækker altan eller ny balkon er det et kæmpe plus, både af hensyn til muligheden for en god udsigt og frisk luft.

Andre muligheder

Hvis du har et lille kontor at indrette, kan det være et fordel at have hylder og vægreoler at hænge mapper og papirer op på. Dermed spilder du ikke gulvpladsen, som skrivebordet og stolen netop har brug for. Køb eventuelt et skrivebord i en 90-gradersvinkel. På den måde kan du udnytte pladsen optimalt og desuden sidder man behageligt ved et 90-gradersvinkel bord, da man kan nå den ene og anden ende af bordet.

Har du til gengæld et større skrivebord, kan du snildt købe et langt bord, som har plads til alle de nødvendige kontorartikler. Med større plads i rummet har du også større mulighed for at købe et bord i et lækkert design. Glasborde er velegnet til et kontor, da det er et smukt og funktionelt på én og samme tid.

Ordning&Reda er producent indenfor de bedste kontorartikler. De mest nødvendige kontorartikler du har brug for er:

  • Brevbakke
  • Hullemaskine/klipsemaskine
  • Pennekrus
  • Ringbind
  • Tidsskriftholder
  • Rummelig kalender
  • Boks med post-it
  • Papir skraldespand

Med disse kontorartikler og den rette indretning er du klædt godt på til at arbejde.

0 Comments

Leave a Comment